Laatua parantamassa
Kesä alkaa oleman takana päin ja päällimmäisenä mieleen on jäänyt laadun ja palvelun parantaminen sekä sen merkitys asiakkaille. Pyrimme koko ajan parantamaan palveluitamme ja olemme kuluneen kesän aikana, saanet huomata kuinka työnjälki ja asiakaskokemukset ovat parantuneet huomattavasti.
Tässä kohtaa tekisi mieli pyytää anteeksi asiakkailta, jotka ostivat palveluitamme yrityksemme ollessa vasta perustettu. Voin myöntää, että työnjälki ei silloin ollut lähelläkään sitä tasoa mitä se on nykyään. Jos joku asiakas, joka on aikaisemmin ostanut palveluitamme, lukee tämän niin olemme hyvin kiitollisia, jos annat meille uuden mahdollisuuden näyttää osaamisemme.
Laadun parantaminen ei koske vain ikkunoiden pesemistä vaan myös sälekaihtimien korjausta. Koko ajan parannamme osaamistamme sälekaihtimiin ja luomme kontakteja, jotta saisimme luotua kokonaisvaltaista palvelua asiakkaillemme.
Kiitoksia kaikille palveluitamme ostaneille tai niiden ostamista edes miettineille. Kiitos myös jokaiselle palautetta antaneelle. Näin pienyrittäjänä arvokkain valuutta on asiakaskokemukset, sillä niiden pohjalta pystymme viemään ja kehittämään palveluitamme eteenpäin ja olemaa, joka kerta parempia ja parempia.
Kaikesta hyvästä huolimatta ikkunanpesut ja kaihdinkorjaukset jatkuvat, joten rohkeasti vain soittelemaan.
Ystävällisin terveisin Peetu Lipsanen